Geplaatst 6 oktober 20241 jr. Populair bericht Laatste week al veel 1467 kHz aanstaan. Ruud, echt geweldig dat je nu integraal de programmering van 192Radio doorgeeft. Van mij (en waarschijnlijk vele andere luisteraars) mag dat zeker zo blijven. Echt heel mooi. Grote dank!! Grts Eric
Geplaatst 7 oktober 20241 jr. Inderdaad! Een feest om naar te luisteren op 1467 khz! Staat hier iedere dag aan!
Geplaatst 7 oktober 20241 jr. Heerlijk in de auto ook nu van Nieuwegein tot Driebergen prima te ontvangen dan tot Doorn iets minder maar wel heerlijk had nog nooit am aan gehad in deze auto dus niet wel. 7 oktober 20241 jr. bewerkt door Jaap De Vries
Geplaatst 22 januari22 jan Auteur Tegenwoordig is 1467 kHz hier (omgeving Bollenstreek) prima te ontvangen. 's avonds een beetje last van een zender off frequentie (ca. 400Hz), maar het notch filter werkt hiervoor prima. Ik download een aantal van de 192 programma's ook via het forum van de buren (Hans stelt deze beschikbaar, waarvoor grote dank aan Hans, die onvermoeibaar aanbiedt. Top !!). Helaas kan ik in de knutselschuur 1467 kHz niet goed ontvangen, dus dan gaan de mp3's aan. Ruud, ik hoop dat deze samenwerking met 192radio nog lang zal voortduren want sinds ExtrAM weg is (mis ik nog steeds haha), is dit een prima vervanger op de middengoft. Hulde, grts Eric
Geplaatst 23 januari23 jan Ben het volledig met bovenstaande schrijvers eens! Heerlijke zender staat iedere dag aan! Feest der herkenning met ook nog een prima ontvangst hier in Midden Nederland!
Geplaatst 17 april17 apr Auteur Oeps, opeens weer non stop "paradijs", Is de samenwerking met 192Radio over? Jammer, maar ik vandaag ben reeds overgeschekeld naar de stream van 192. Prima geluid. Als 192 nog terugkomt op 1467kHz gaat die weer aan en anders helaas.... want Paradijs was ooit leuk, maar is voor mij een beetje "uitgewerkt".
Geplaatst 18 april18 apr Was even schrikken vanmorgen toen ik de radio in de auto aandeed op 1467kHZ geen 192 radio heb even geluisters maar ben afgehaakt op radio paradijs niet echt mijn muziek hoop dat 192 radio weer terug komt mis mijn programma,s .
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.