Jump to content

Recommended Posts

Posted

Met mijn verzameling aan reclame pingels van vroeger en nu was ik benieuwd naar wat Sky Radio heeft gebruikt. Zo kwam ik ineens dit tegen:

cloak_login_or_register

Was dit een eerdere reclame pingel van Sky Radio? Of heeft het meer generieke korte 'Sky Radio' jingles gebruikt om de reclameblokken aan- en af te kondigen? En welke pingels kwamen er daarna?

Het enige waarvan ik zeker weet dat het een reclame pingel was, was deze uit 2004: cloak_login_or_register

• reaction_title_1 2
  • reaction_title_2 1
Posted
Op 1-12-2024 om 12:44 zei Oever532:

Met mijn verzameling aan reclame pingels van vroeger en nu was ik benieuwd naar wat Sky Radio heeft gebruikt. Zo kwam ik ineens dit tegen:

cloak_login_or_register

Was dit een eerdere reclame pingel van Sky Radio? Of heeft het meer generieke korte 'Sky Radio' jingles gebruikt om de reclameblokken aan- en af te kondigen? En welke pingels kwamen er daarna?

Deze pingel komt uit het custom jinglepakket (Sky-Trax ) dat Top Format samen met JAM in 1991 heeft gemaakt.

Zie cloak_login_or_register Cut 18

• reaction_title_1 1
  • reaction_title_2 2
Posted
3 uur geleden zei pvanklei:

Deze pingel komt uit het custom jinglepakket (Sky-Trax ) dat Top Format samen met JAM in 1991 heeft gemaakt.

Zie cloak_login_or_register Cut 18

Bedankt voor deze informatie. :D Heeft Sky Radio het als reclamepingel gebruikt of gewoon tussendoor?