Geplaatst 24 april24 apr HalloHeb op de side van boven genoemde een twee tal luister files gevondenen welLaatste half uur Veronica 192 en start 538 in studiokwaliteit - 11 minenEinde Veronica 192 en start Noordzee 2 - 34 minhelaas kan ik deze twee bestanden niet uploaden.zijn er verzamelaars dei deze wel hebben en willen delenRadio Veronica van 192 naar 538 - johan 24 april24 apr bewerkt door johan1
Geplaatst 24 april24 apr 3 uur geleden zei PowerMusic:De website is in onderhoud.Net de nieuwe site gezien..... in 1 woord: Prachtig!!!!! Dit is een sublieme verbetering. Chapeau!!Met dankHenk Kruize
Geplaatst 24 april24 apr Over welke website hebben "we" het eigenlijk?Of heb ik een senioren momentje ? dat ik het niet snap.
Geplaatst 24 april24 apr https://www.mediapages.nl/Hier hebben ze het over, zo als vermeld in het 1e bericht waar de link naar toe ging.Theo
Geplaatst 25 april25 apr Populair bericht Dank jullie wel voor de complimenten, heel leuk om te horen want het was best veel werk.Maar de werkelijke credits gaan naar 'mijn grote vriend en sitebouwer', dus ik zal jullie complimenten aan hem overbrengen.Nogmaals dank!Wim van de Waterwww.mediapages.nl
Geplaatst 25 april25 apr Maar ik zie nog steeds de luisterlinks niet terug. of ligt. dit aan mijn browser?
Geplaatst 25 april25 apr 1 uur geleden zei PowerMusic:Maar ik zie nog steeds de luisterlinks niet terug. of ligt. dit aan mijn browser?Ed, ik zie ze ook niet. Als ik (wanneer ik op die pagina sta) in m'n browser de rechtermuis klik, vervolgens "pagina bron bekijken" selecteer en dan op de paginabron pagina op mp3 zoek zie ik de twee links staan. Ik zal ze hier niet plaatsen omdat ik niet weet of dat toegestaan is. Ik stuur ze naar je in een pm.
Geplaatst 26 april26 apr Jullie hebben gelijk hoor, de codes voor deze bestanden moeten we nog aanpassen aan de nieuwe site, dat gaan we de komende dagen doen.Wim van de Waterwww.mediapages.nl
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.