Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Featured Replies

Geplaatst

Hallo allemaal, ik ben aan het opruimen.

Is er iemand die voor de Freewave collectie nog iets over heeft?

Groetjes uit Wuppertal

Geplaatst

Zou mooi zijn om deze bladen te digitaliseren! Ik heb je hierover een privebericht gestuurd.

bewerkt door RonnieV_NL

Geplaatst
  • Auteur

Wat de kosten aangaat. Ik denk het weegt meer dan 10 kg en dan kost het versturen vanuit Duitsland met verpakking en verzendkosten ca 30 Euro. Dan nog een symbolisch bedrag van 10 cent per nummer, maakt 60 Euro. Er ontbreekt niet een uitgave, een nummer is dubbel en er is een dubbele uitgave, maakt precies 300 magazines van 1978 tot 1998^^

bewerkt door Helmut

Geplaatst
  • Auteur

Ik wilde nog vermelden dat de 300 Freewave Magazines op de weg terug naar Nederland zijn. De reden dat ik een symbolische bedrag heb gevraagd was, dat wanneer je zoiets cadeau voor niks weggeeft, meer mensen dan roepen ja doe maar. Maar zo is gewaarborgd dat er zich echt iemand meld, die meer interesse heeft.

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.

Gast
Antwoord op deze discussie...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.