Geplaatst 11 mei11 mei Populair bericht Ik weet het nog goed, ik was in de studio met technici Herman Dales en Sybrand Verwer om de DikVoorMekaar show bij de TROS voor te breiden. Tot plotseling........................ Ik besloot om Andre maar te bellen dat het niet zo gepast zou zijn om een DVMK te maken. Ik maakte een video verslag. Video montage Alex vd Hoekpixeldrain13mei2000 vuurwerkramp RA3 kopie.MP4This file has been shared with you on pixeldrain 11 mei11 mei bewerkt door Juul
Geplaatst 11 mei11 mei Ik zat op 13 cm naar de beelden te kijken welke gemaakt werden vanuit de helikopter.Het was nog op het tijdstip dat er niet bekend was hoeveel gewonden en of doden er waren.Deze beelden heb ik nog op mijn netvlies staan, heftige beelden.Er gingen toen oproepen rond of mensen beelden hadden en of deze ook te koop waren.Hier ben ik niet op ingegaan en heb de banden later gewist.Theo
Geplaatst 11 mei11 mei Kon het destijds ook niet geloven. Wat een verschrikkelijke ramp en beelden. En dan zie je gisteren een (fietsen)handelaar op tv die heden, vandaag de dag, een opslag op een paar honderd meter van het rampgebied van destijds heeft en ondanks onderzoeken van o.a. TNO bij hoog en laag beweerd dat consumenten vuurwerk veilig is. Tja, geld verdienen. ........ Overigens, vele opslagen liggen nog steeds in woonwijken. Dat was ook bij mij in de buurt het geval en omwonenden wisten van niets en kwamen er bij toeval achter. Onder grote druk is het toch maar verplaatst. Waar naar toe is ??
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.