Posted May 19May 19 Popular Post Ik vond deze op een oude VHS en heb 'm even op Youtube gezet: de Radio Veronica Reünie op 31-08-1996 in Laapershoek
May 19May 19 Ik heb 'm gedeeld op mijn fb en X. Kon 'm niet opslaan - stond uitgeschakeld, dus de link gekopieerd naar m'n smartphone - kan ik 'm vanavond op grootbeeld zien, bijzonder bedankt. Leuk dat ik Gerard de Vries mocht zien, alweer lang geleden, echt 1996 dus. Ik dacht aan de reünie van 1999 waar ik ook was, maar deze was dus eerder. Edited May 19May 19 by martinja
May 19May 19 Author Popular Post Voor wie 'm wil downloaden: This is the hidden content, please Sign In or Sign Up
May 19May 19 Goh, wat zijn er al een hoop die niet meer onder ons zijn. De laatste echte grote reunie was in 2014. Daarna niet meer.
May 21May 21 Prachtig om te zien - ben gisteravond laat tot de helft gekomen. Wat leuk en dat in 1996. Neem aan dat dat de eerste reünie geweest was. Zeer bedankt Rob
May 21May 21 Mooi Juul dat jij al die correspondentie in het archief hebt gehouden....GroetHenk Kruize
May 22May 22 Op 19-5-2025 om 13:07 zei robkorver:Voor wie 'm wil downloaden: This is the hidden content, please Sign In or Sign Up Op 19-5-2025 om 13:07 zei robkorver:Voor wie 'm wil downloaden: This is the hidden content, please Sign In or Sign Up Bedankt,Rob,voor deze opnamen!Frank