Geplaatst 26 mei26 mei Ik kan de lijst niet meer vinden van alle gebruikers, deze moet ergens zijn.Maar waar is het gebleven?Ik zal er vast overheen kijken.Theo
Geplaatst 26 mei26 mei Geen idee, maar er is meer veranderd. Lift even met je 'draadje' mee, Theo. Hoop dat het ok is. Zo kun je de link van downloads ook al zien en gebruiken als je niet ingelogd bent. Er was een korte tijd alleen de mogelijkheid van downloaden als je eerst een bedankje aanvinkte. Het is nu precies andersom en veel makkelijker. Sommige wijzigingen zijn geen verbetering.Eric 26 mei26 mei bewerkt door Eric
Geplaatst 26 mei26 mei 35 minuten geleden zei Eric:Geen idee, maar er is meer veranderd. Lift even met je 'draadje' mee...Dit is hier niet de bedoeling in het onderdeel. Lees de Instructies voor het melden van problemen aan het begin van de topic maar.1 uur geleden zei radio tpot:Ik kan de lijst niet meer vinden van alle gebruikers, deze moet ergens zijn.Dat was nog niet opgevallen en deze is niet meer beschikbaar. Of dit terugkomt is niet bekend. Waar zit dit hem in? De software is volledig opnieuw geschreven en er mist ergens nog wel iets.
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.