Posted June 9Jun 9 Hier nog eenmaal de links naar alle foto's en bandopnames die Ben voor mij in der loop der jaren online heeft gezet. Alle rechten voor het materiaal liggen nu bij Ben.Er zijn nog onbekende foto's erbij gekommen van o.a. van Veronica's jubileumuitzending, het jaar en frequentie wet ik niet meer. Radio Paradijs Utrecht 1584 kHz, zender Montfoort VNR en later Talk Radio en het einde van Radio Kootwijk "gevierd" met een tentoonstelling en beurs.Het zijn vier foto albums in een collectie samengevat.FlickrHelmut Slawik's Radio VisualsThese are all the Radio related photo's of Helmut Slawik. Edited June 10Jun 10 by Vincent Op verzoek
June 10Jun 10 17 uur geleden zei Helmut:Het zijn vier foto albums in een collectie samengevat.Mooie foto's Helmut...... brings back memories. En... ik denk dat zo'n beetje heel (West)-Duitsland in de jaren 70 in een kever reed...Bedankt Helmut.Henk Kruize
June 10Jun 10 Author 19 uur geleden zei radio tpot:Dank je wel ik heb nu vooral de beelden van 1998 goed bekeken.TheoJa ik weet het ja^^ je bedoelt Offshore 98 wat in 1999 plaats vond.
June 10Jun 10 Author 3 uur geleden zei Henk-Anna Loog:Mooie foto's Helmut...... brings back memories. En... ik denk dat zo'n beetje heel (West)-Duitsland in de jaren 70 in een kever reed...Bedankt Helmut.Henk KruizeNiet echt Henk, dat was in de 50er en 60er jaren nog zó. In 1974 kwam al de VW Golf op de markt. Daarvoor had je ook veel auto's van het merk Opel.
June 10Jun 10 Helmut, dank je voor de mooie foto's!De link naar Mediafire gaat niet naar jouw bandopnames.Rink
June 10Jun 10 15 minuten geleden zei Rink Hof:Helmut, dank je voor de mooie foto's!De link naar Mediafire gaat niet naar jouw bandopnames.RinkHet was ook niet mijn bedoeling dat de link naar die 30 Gb op Mediafire openlijk gedeeld zou gaan worden. Wanneer mensen dan bulk downloads gaan doen creëert dat een probleem voor m'n account. Voor wie de files van Helmut nog niet heeft gedownload adviseer ik om hier op 't forum en bij de "buren" te zoeken op Slawik.