Geplaatst 13 juli13 jul Beste RadioTrefpunt-leden. Ik ben al een tijdje op zoek naar de jingles van Happy Radio. Een regionaal station wat niet zo lang heeft uitgezonden. Dit zal net na 2000 en rond 2003 zijn geweest en was zowel op enkele Noord-Hollandse kabelnetten als via verschillende etherfrequenties te ontvangen; o.a. met regio-edities in Haarlem & Meer, Edam-Volendam en regio Alkmaar. Als ik het goed kan herinneren had Happy Radio hetzelfde pakket als Trend FM uit het Gelderse Huissen. Wie heeft ze in bezit en zou ze eventueel willen delen? Alvast enorm bedankt !
Geplaatst 15 juli15 jul Populair bericht Ik heb daar een tijdje wat programmeerwerk gedaan. Heb geen jingle pakketten o.i.d. Wel een een compilatie van de eerste uitzendingen https://pixeldrain.com/u/YL5rfEW7 15 juli15 jul bewerkt door cdb
Geplaatst 23 juli23 jul Auteur Dank je cdb! Gaaf om te horen. Neem aan dat dit nog de periode voor de etherfrequenties was, en dus enkel via de kabel in Noord-Holland?
Geplaatst 24 juli24 jul Op 23-7-2025 om 16:36 zei Richard079:Dank je cdb! Gaaf om te horen. Neem aan dat dit nog de periode voor de etherfrequenties was, en dus enkel via de kabel in Noord-Holland?Dat klopt. De eerste ether-zender (104,3 FM), opgesteld in de PTT toren in Haarlem, is gestart op 10 december 1998. 24 juli24 jul bewerkt door cdb
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.