Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Radio Caroline 20 Juni 1979 12-14uur 1e Baken 16 op Caroline

Featured Replies

Geplaatst
  • Populair bericht

Op 20 Juni was Marc Jacobs weer terug op de "old lady" met programma's voor Radio Caroline, zeer tot genoegen van Ronan O'Rahilly en ongenoegen van Herman de Graaf. Baken 16 was weer terug op de radio, Marc op zijn allerbest.

Radio Caroline - 20 Juni 1979 - 12:00-14:00 uur - 1e Baken 16 op Caroline

pixeldrain
No image preview

02 790620 1200-1400 MJacobs-B16-afl573-1eOpCaroline studi...

This file has been shared with you on pixeldrain

Veel luisterplezier

Henk Kruize

Geplaatst
1 uur geleden zei Henk-Anna Loog:

Op 20 Juni was Marc Jacobs weer terug op de "old lady" met programma's voor Radio Caroline, zeer tot genoegen van Ronan O'Rahilly en ongenoegen van Herman de Graaf. Baken 16 was weer terug op de radio, Marc op zijn allerbest.

Radio Caroline - 20 Juni 1979 - 12:00-14:00 uur - 1e Baken 16 op Caroline

pixeldrain
No image preview

02 790620 1200-1400 MJacobs-B16-afl573-1eOpCaroline studi...

This file has been shared with you on pixeldrain

Veel luisterplezier

Henk Kruize

Ik heb begrepen dat juist Ruud Hendriks en Erik de Zwart de heer Jacobs niet bij hun club wilden hebben, wegens 'te veel Mi Amigo'. In mijn oren was Marc een betere diskjockey dan de heren Hudson en De Wit bij elkaar.

Geplaatst
  • Populair bericht
3 uur geleden zei Martin1968:

In mijn oren was Marc een betere diskjockey dan de heren Hudson en De Wit bij elkaar.

Ik vond ze alle drie goed te pruimen, onderaan de (dj) ladder ( bij Caroline '79) stond in mijn oren Ad Roberts.

Geplaatst
1 uur geleden zei Trefpuntmuts:

Anky, het is een upload.

Wat jij doet is downloaden.

Je moet wel een enorme muts zijn om die opmerking te plaatsen.

Paul de Haan

5 uur geleden zei Robin Westhof:

Ik vond ze alle drie goed te pruimen, onderaan de (dj) ladder ( bij Caroline '79) stond in mijn oren Ad Roberts.

Hoe goed Ad zijn best ook deed, vaak raakte hij verstrikt in zijn eigen verhaal. Ad bleef lang in de zeezenderij hangen, dat loonde uiteindelijk niet geweldig. Maar hij droeg het hele fenomeen een groot warm hart toe.

Paul de Haan.

Geplaatst
11 uur geleden zei Marinebroadcasters:

Hoe goed Ad zijn best ook deed, vaak raakte hij verstrikt in zijn eigen verhaal.

Ook zijn technische vaardigheden (in de studio) waren (ver) onder de maat, dus er ging regelmatig (ook) op dat vlak wat mis.

Geplaatst
  • Auteur

Voor mij was Erik de Zwart (Paul de Wit) de ontdekking van 1979. Maakte leuke programma's en "klonk leuk". Wat ik ooit gelezen heb was het volgende, dat Erik in Augustus 1979 een flinke ruzie aan boord kreeg met Tony Allan en deze laatste daardoor van boord ging. Wie weet daar meer van???

Groet

Henk Kruize

Geplaatst
  • Populair bericht
22 uur geleden zei Henk-Anna Loog:

Wat ik ooit gelezen heb was het volgende, dat Erik in Augustus 1979 een flinke ruzie aan boord kreeg met Tony Allan en deze laatste daardoor van boord ging. Wie weet daar meer van???

Dit is het relaas van Ben Bode , of het helemaal klopt is de vraag. ;-)

'' Een leuke herinnering heb ik trouwens aan Tony Allan, één van de allerbeste deejays ter wereld, tenminste als hij van de nodige genotsmiddelen afblijft, hetgeen hij meestal niet doet.

Zijn geaardheid (homo-sexueel) heeft er meestal toe geleid dat er vaak grote ellende aan boord was.

Het merendeel aan boord was homofiel.

Als b.v. Paul de Wit als enige niet homofiel aan boord zat dan kwam deze in de problemen met Tony Allan daar Tony hem wel voor een fijn gesprek in de nacht

bij hem wilde hebben.

Tony bleef zeuren en bij een volgende benadering was Paul de Wit daar niet van gediend en het gevolg was dat Paul hem de nodige klappen heeft gegeven.

Tony schakelde vervolgens de zender uit en klom in de zendmast om er twee dagen lang te blijven zitten.

Hij wenste er alleen uit te komen als zijn grote vriend, Andy Archer, hem er uit kwam megafoneren, hetgeen dan ook uiteindelijk gebeurde.

Caroline twee dagen uit de lucht voor zo'n grapje.

Trouwens Tony Allan is nooit meer aan boord terug gekomen.''

(Pagina 86 boek 25 Years Radio Caroline Memories 1964 -1989 - Hans Knot)

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.

Gast
Antwoord op deze discussie...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.