Geplaatst 24 juli24 jul Populair bericht Begin jaren negentig was ik de huisfotograaf van Holland FM dat publicitair sterk leunde op mensen als Krijn Torringa, Eddy Becker, Chiel Montagne e.a.Achter de schermen noemde we Chiel gewoon Bert (van Rheenen) en gewoon was hij dan ook.Geen kapsones maar wel alert als er om een mening van een artiest werd gevraagd.Chiel was van tijd tot tijd ook een mopperkont als hij weer op pad werd gestuurd ter promotie van Holland FM. En altijd netjes in het pak.Maar gelachen hebben we ook, tijdens locatie-uitzendingen en de vele fotoshoots bij mij in de studio.Foto: 1, 2, 3, 4, 6, 8 © Harm ten Brink
Geplaatst 2 augustus2 aug Dank voor het delen Harm!Chiel heeft later in zijn carrière ook nog veel met radio gedaan. Holland FM uiteraard als mede oprichter, Radio 192 waar hij ook nog een aantal jaren heeft gezeten, maar ook nog vrij lang (vijf jaar zelfs) bij Radio 10 Gold / FM. Veel mensen zijn dit vergeten. Chiel zat daar onder andere op zaterdag- en zondagochtend en later tussen 00:00 - 06:00 in de nacht in het weekend (ja, live!). Veel naar hem geluisterd en hoe gaaf was het dat Chiel nog op 10 te horen is geweest t/m 2001. Chiel schoof zijn programma daar zelf weet ik, ook al werkte hij daarvoor altijd met een technicus bij andere stations. Maar bij 10 heeft hij nog geleerd zelf de studio te bedienen en te schuiven. Op Youtube staan nog wat fragmenten zag ik van Chiel op 10.
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.