Geplaatst 17 augustus17 aug Populair bericht Helaas kan ik me niet meer herinneren waar deze opname vandaan komt. Ik ben deze blijkbaar een tijdje geleden in een digitaal bestand tegengekomen en heb ik toen apart gezet om nog te bewerken (tikken en ruis verwijderen). Het is geen lange opname, maar wel van Goot!RNI 28-05-1974 16:39-17:01 Leo van der Goot
Geplaatst 17 augustus17 aug Populair bericht 1 uur geleden zei Ben:Het is geen lange opname, maar wel van Goot!Heerlijk, Goot op zijn best!!!!!!! Spontaan gepresenteerd, lekker snel, spontaan..... sweet memories. Dit is toch 1000x leuker dan wat we nu op de radio horen, al die vooraf uitgekookte "grapjes", "Leuk doen" voor de webcam met totaal overbodige side-kicks etc. Ik geef toe dat ik het met een "gekleurde" bril zie omdat ik deze jaren 70 radio bewust heb meegemaakt, de jongere luisteraar die zijn radiogeschiedenis vond vanaf het nieuwe millennium zal dit wel heel anders zien... maar, eerlijk, ga het eens met elkaar vergelijken dan hoor je het zelf.Fijne ZondagHenk Kruize
Geplaatst 17 augustus17 aug 1 hour ago, Henk-Anna Loog said:Heerlijk, Goot op zijn best!!!!!!! Spontaan gepresenteerd, lekker snel, spontaan..... sweet memories. Dit is toch 1000x leuker dan wat we nu op de radio horen, al die vooraf uitgekookte "grapjes", "Leuk doen" voor de webcam met totaal overbodige side-kicks etc.Ik geef toe dat ik het met een "gekleurde" bril zie omdat ik deze jaren 70 radio bewust heb meegemaakt, de jongere luisteraar die zijn radiogeschiedenis vond vanaf het nieuwe millennium zal dit wel heel anders zien... maar, eerlijk, ga het eens met elkaar vergelijken dan hoor je het zelf.Fijne ZondagHenk KruizeI know what you mean, Henk. I look forward to 2 hours of Tony Blackburn with Sounds of the Sixties on Saturday morning. He is more of how a DJ should sound like, but even he doesn't measure up to \Leo van der Goot and Marc Jacobs.Mvg,John C
Geplaatst 17 augustus17 aug Leo heeft nog steeds (of opnieuw) een show op 40up. Zeer het beluisteren waard!
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.