Geplaatst 20 augustus20 aug Beste radio vrienden ,Al langere tijd ben ik op zoek naar een opname uit de periode dat Mi Amigo 272 uitzond , het gaat om een uur waarin melding wordt gemaakt over straaljagers die laag over het schip gaan ( Magdalena).Zijn er ook mensen onder ons die deze uitzending in hun archief hebben en dit willen delen ?Volgens mijn herinnering is het in een ochtend programma tussen 10 en 12.30 uur geweest en ik weet eigenlijk wel zeker op een doordeweekse dag . Groeten Peter.
Geplaatst 20 augustus20 aug Dat wordt even zoeken... Het was alleszins wim de groot die hierover op de zender melding maakte.
Geplaatst 20 augustus20 aug Auteur Ik had contact met Wim erover gehad , misschien zou u mee willen kijken of er wat te vinden is? Groet Peter.
Geplaatst 22 augustus22 aug Uit het voortreffelijke boek ’een te snelle herstart’ van Hans knot,pagina 26’en dan wim de groot, hij was het pp 4 juli het nieuws van 11uur voorlas en bijna onverstaanbaar werd door het geluid van zeer laag overvliegende straaljager...
Geplaatst 22 augustus22 aug 6 uur geleden zei attrapeur de mouche:Uit het voortreffelijke boek ’een te snelle herstart’ van Hans knot,pagina 26’en dan wim de groot, hij was het pp 4 juli het nieuws van 11uur voorlas en bijna onverstaanbaar werd door het geluid van zeer laag overvliegende straaljager...In mijn archief geen opnames van Mi Amigo 272 van 4, 5 en 6 juli 1979.
Geplaatst 23 augustus23 aug Populair bericht Met dank aan Jan: https://pixeldrain.com/u/b2SLnwhn MiAmigo-19790705-1100-1101-WimDeGroot-Nieuws-Straaljagers
Geplaatst 23 augustus23 aug De piloot had een uitstekende timing.....of....of....had het zo met Wim afgesproken. Well done Wim. Prachtig effect.Paul de Haan.
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.