Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Featured Replies

• Vincent changed the title to WMIS - 25-11-1992 - 2102-2126 Onbekend
Geplaatst

Dit is een interessante. Er wordt duidelijk (na ca. 6 min) gezegd WM"I"S en 98.1FM, maar er is werkelijk niets over WMIS terug te vinden voor zover het deze tijsperiode en frequentie betreft. Of ik zoek verkeerd. Ik vermoed dat het WMYS is die was actief tot 1989 op 98.1Mhz, in de regio SE New England en met een oldies en classic hits format. Maar dan klopt de datum niet. Nog wat raadsels dus. Grts Eric

Geplaatst

Hallo Ben, ik ben er bijna zeker van dat dit dus WMYS is. Het verschil in uitspraak tussen I en Y in het engels is niet altijd even duidelijk. WMYS komt op verschillende vlakken overeen, zoals lokatie, frequentie, format e.d. Het enige dat dan open blijft staan is de datum,

Publicatie is heel interessant. Hier is WCTK wel te vinden (1992) want in 1989 is WMYS overgegaan naar WCTK. 98.1 MHz, New Bedford.MA.

grts Eric

Geplaatst

Hi Eric,

Ik denk dat je dat juist hebt (WMYS), als je rond 18 minuten hoort hoe hij 't uitspreekt zou het inderdaad WMYS kunnen zijn. Dat het station in Massachusetts ligt had ik al aangenomen op basis van de gesproken berichten (weer, commercials). Op 19:05 zegt de man ook z'n naam geloof ik, iets als Gary Rivett. De reclame daarna is voor een bedrijf ik North Dartmouth, Ma, Daarna een reclame voor een autohandelaar in Fairheaven. En New Bedford ligt in Bristol County (22:15) en op 22:45 zegt de weerman duidelijk WMYS.

Je observatie over het jaartal van de opname deel ik (ook). De opname zou uit 1987 of 1981 kunnen zijn, misschien te achterhalen om te kijken op er platen gedraaid worden die na 1981 of 1987 zijn uitgebracht.

Leuke puzzel!

bewerkt door Ben

Geplaatst
16 uur geleden zei Ben:

Ik denk dat je dat juist hebt (WYMS), als je rond 18 minuten hoort hoe hij 't uitspreekt zou het inderdaad WYMS kunnen zijn. Dat het

WMYS 😉

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.

Gast
Antwoord op deze discussie...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.