Geplaatst 16 september16 sep Populair bericht Hoi,Ik heb inmiddels een tape recorder waarmee ik de tapes (dus geen cassettes) kan afspelen en heb de volgende opname. Het is pak en beet 20 minuten van een programma wat popcorn heet en de presentatrice heet Kirsten en werkt samen met Skip Voogd. Hier opnieuw de vraag wie heeft er wat meer info. Daarnaast zou ik zeggen geniet!De link: https://drive.google.com/file/d/1JjsOe5tT-IUGbl62XmZ7DJ4KaAGi2bPl/view?usp=drive_linkVriendelijke groet,TomEDIT: Jullie stellen een foto van de setup vast wel op prijs bedacht ik mij. 16 september16 sep bewerkt door tomvv
Geplaatst 16 september16 sep Prachtige opname, hartelijk dank voor het delen!De presentatrice is Kirsten Klijnsma (ze zegt haar volledige naam tegen 't eind van de opname) met het NCRV programma Popcorn, de laatste aflevering van het jaar. Mocht iemand de omroepgids hebben van die laatste week van 1972 dan wordt het denk ik ook duidelijk welke dag en tijdstip het is uitgezonden.
Geplaatst 16 september16 sep 1 uur geleden zei Ben:Prachtige opname, hartelijk dank voor het delen!De presentatrice is Kirsten Klijnsma (ze zegt haar volledige naam tegen 't eind van de opname) met het NCRV programma Popcorn, de laatste aflevering van het jaar. Mocht iemand de omroepgids hebben van die laatste week van 1972 dan wordt het denk ik ook duidelijk welke dag en tijdstip het is uitgezonden.Hartstikke leuk! De NCRV maakte in 1972 dus best wel echte popprogramma's. Popcorn was op vrijdag van 11 tot 12. De gids die ik heb is van 8 december. Doortellend tot de laatste vrijdag van het jaar kom ik op vrijdag 29 december 1972 uit, tussen 11.40 en 12.00 uur. Dus daar dateer ik hem.Dank ook namens mij.Edwin 16 september16 sep bewerkt door rauhfaser
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.