Geplaatst 18 september18 sep Populair bericht Dit is opgenomen door Hans Hogendoorn op Compact Cassette.Rete Centocinque (Radio 105) datum, tijd en DJ onbekendWie van de forumleden verstaat Italiaans en kan uit deze opname de naam van de DJ en de datum en tijd van de uitzending halen?
Geplaatst 18 september18 sep 3 hours ago, Ben said:Dit is opgenomen door Hans Hogendoorn op Compact Cassette.Rete Centocinque (Radio 105) datum, tijd en DJ onbekendWie van de forumleden verstaat Italiaans en kan uit deze opname de naam van de DJ en de datum en tijd van de uitzending halen?News at 17h00 (HH-CC-190 B) 35MinShould be 1987 June 08thGr, Eric
Geplaatst 18 september18 sep Auteur Waauw, Eric. Grazie mille, Merci Beaucoup! You're a prodige du langage.So HH-CC-190B is : Rete Centocinque 08-06-1987 16:25-17:12
Geplaatst 18 september18 sep Dank voor het delen Ben, altijd leuk Italiaanse radio. Komt op ons Nederlanders vaak over als ADHD-radio maar ik hou ervan ;) Op Radio105 (of eerst nog Rete105) was zelfs een Nederlandse DJ te horen die in Italie razend populair is onder de naam Federico L'Olandese Volante (De Vliegende Hollander) maar eigenlijk gewoon Friederick van Stegeren heet. 18 september18 sep bewerkt door Richard079
Geplaatst 18 september18 sep Auteur Leuk om te lezen, Richard! Ik zie dat ik zelf nog wat opnamen heb van Rete 105 Classics uit de zomer van 1991. Mogelijk ook nog andere opnamen. We waren toen op vakantie in Diano Marina aan de Italiaanse Riviera. Ik zal ze binnenkort 's gaan opzoeken. Daarmee kunnen we de scope van "Overige landen" nog wat beter uitnutten. Ik heb vast ook nog wel opnamen van de Spaanse radio.
Geplaatst 18 september18 sep Ha, prachtig Ben. Op vakantie toch nog met je hobby bezig zijn, zeer herkenbaar! Ik kijk uit naar je overige airchecks uit Zuid-Europa. Groet, Ries
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.