Geplaatst 26 september 202526 sep Populair bericht Deze (waarschijnlijk al bekende) opname komt van een cassette uit het archief van Hans Hogendoorn en afkomstig is van de Vrije Radio Shop uit Nieuwegein. Het betreft een studio opname. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 26 september 202526 sep Ik hoef hier niet uit de doeken te doen wie en wat deze Denning was?
Geplaatst 26 september 202526 sep Auteur Wat mij betreft (liever) niet Paul. Jon heeft alles beschreven op deze pagina : Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Even zoeken naar Chris Denning op die pagina.
Geplaatst 26 september 202526 sep 5 uur geleden zei Marinebroadcasters:Ik hoef hier niet uit de doeken te doen wie en wat deze Denning was?Nee hoor.
Geplaatst 26 september 202526 sep Voor de duidelijkheid: op Wikipedia wordt zijn doopzeel uitgebreid gelicht.
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.