Geplaatst 11 oktober11 okt Deze auto kwam ik tegen op Marktplaats.Een Cadillac met een autoradio waar volgens mij AM stereo op zit. Kijk naar het knopje am st, onder de fm/am knop.Foto 16.Theo?Marktplaats≥ Cadillac SEDAN DE VILLE U9 — Cadillac — MarktplaatsAantal deuren: 4Kleur: BlauwVermogen: 135 kW (184 PK)Laadvermogen: 521 kgGVW: 2.141 kgEmissieklasse: Euro 0BTW/marge: BTW niet verrekenbaar voor
Geplaatst 11 oktober11 okt Helaas, hebben we hier niets aan in Europa Ruud, de middengolf is in 10 KHz stappen en ook de FM gaat in andere stappen dan we hier gebruiken.Auto radio's waar wij wat mee kunnen zijn die uit Australië en nieuw Zeeland.Daar gebruiken ze de zelfde indeling en stappen als in Europa.Theo 11 oktober11 okt bewerkt door Theo PE1OPQ
Geplaatst 11 oktober11 okt Theo, als jij 900kHz aanvraagt kan Ruud die auto kopen en heeft hij wel wat aan die radio 😉
Geplaatst 11 oktober11 okt Een radio zelf kopen is veel goedkoper om te doen 😃En de auto is een poeier bak, daar wil je niet in gezien worden 😂(hoe smaken verschillend kunnen zijn)Theo
Geplaatst 11 oktober11 okt 3 uur geleden zei Theo PE1OPQ:En de auto is een poeier bak, daar wil je niet in gezien worden 😂TheoIn het westen noemen we dat een Pooierbak..😂
Geplaatst 12 oktober12 okt Auteur 17 uur geleden zei Theo PE1OPQ:Helaas, hebben we hier niets aan in Europa Ruud, de middengolf is in 10 KHz stappen en ook de FM gaat in andere stappen dan we hier gebruiken.Auto radio's waar wij wat mee kunnen zijn die uit Australië en nieuw Zeeland.Daar gebruiken ze de zelfde indeling en stappen als in Europa.TheoExport van Autos is heel normaal,dus ik neem aan dat de autoradio wordt aangepast aan het gebied waar ze naar toe gaan. Al die BMWs en Mercedessen die naar Amerika gaan zullen toch wel 10kHz raster hebben, dus verwacht je dat ook andersom.Tenzij particulier geïmporteerd.Is het niet aan te passen, niet dat ik die auto wil kopen
Geplaatst 12 oktober12 okt Verwachtingen bij amerikanen en dat zij zich gaan aanpassen aan iets anders?Dat zijn 2 gescheiden werelden Ruud, Amerikanen maken perfecte producten waar de rest v/d wereld zich maar bij moet aanpassen.Heden ten dage is het een software vinkje zetten bij export modellen om de radio aan te passen bij de uitzend normen van het export land.Dat was vroeger niet zo, en ik denk dat er in de voorgestelde auto geen software gebaseerde radio heeft?En natuurlijk zijn import auto's naar de VS aangepast, maar dat schreef ik al 😀Theo
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.