Geplaatst 7 november7 nov Populair bericht Ik ben bezig om alle radio opnamen, die ik ooit 's gedigitaliseerd heb maar nog nergens gedeeld heb, te posten. Daar is ook deze er één van, opgenomen door Eugène Bruggeman.HIII VARA 16-01-1974 Poprekonstruktie Nashville 19:51-20:17Deze staat al zeker zo'n 15 jaar op één van m'n HDs. Of de naam de lading van de opname helemaal dekt weet ik niet.
Geplaatst 7 november7 nov Populair bericht 5 uur geleden zei Ben:Ik ben bezig om alle radio opnamen, die ik ooit 's gedigitaliseerd heb maar nog nergens gedeeld heb, te posten. Daar is ook deze er één van, opgenomen door Eugène Bruggeman.HIII VARA 16-01-1974 Poprekonstruktie Nashville 19:51-20:17Deze staat al zeker zo'n 15 jaar op één van m'n HDs. Of de naam de lading van de opname helemaal dekt weet ik niet.Dank Ben!Om precies te zijn:VARA-H3 1974 01 16 1951-2017 Willem van Beusekom Poprekonstruktie (Vocal Groups 1945-1950 deel 1) - Wim Bloemendaal Nashville
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.