Geplaatst 7 november7 nov Ik hoorde onlangs op Caroline een track van dit album en dacht die ga ik weer eens helemaal afspelen op de pick-up.Zo vond ik de de overgangen naar de diverse tracks altijd erg mooi.Veel later ontdekte ik trouwens dat de gong aan het slotakkoord werd gebruikt in de laatste uuropener van Veronica, maar dit even terzijde.Het probleem is dat ik de LP nergens meer kan vinden. Wellicht ooit een keer uitgeleend en nooit meer terug gezien.Heeft iemand dit album liggen? Graag even een PB
Geplaatst 8 november8 nov 12 uur geleden zei Harm:Ik hoorde onlangs op Caroline een track van dit album en dacht die ga ik weer eens helemaal afspelen op de pick-up.Zo vond ik de de overgangen naar de diverse tracks altijd erg mooi.Veel later ontdekte ik trouwens dat de gong aan het slotakkoord werd gebruikt in de laatste uuropener van Veronica, maar dit even terzijde.Het probleem is dat ik de LP nergens meer kan vinden. Wellicht ooit een keer uitgeleend en nooit meer terug gezien.Heeft iemand dit album liggen? Graag even een PBHet hele album is eventueel ook beschikbaar op Spotify, Harm.Piet.
Geplaatst 9 november9 nov Populair bericht Harm wat naar je toegezonden hoplelijk kan je er wat meeEn apart de Gonggroet johanThe Moody Blues - GONG 000.wavhttps://pixeldrain.com/u/rNtUG2LV 9 november9 nov bewerkt door johan1
Geplaatst 9 november9 nov Als het om de langspeelplaat gaat, zijn er wel wat exemplaren te vinden op discogs.Als een cd ook goed is, kun je die voor nog geen 10 euro bestellen bij je platenhandelaar.En het album staat ook in zijn geheel op YouTube.
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.