Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Featured Replies

Geplaatst

Ik hoorde onlangs op Caroline een track van dit album en dacht die ga ik weer eens helemaal afspelen op de pick-up.

Zo vond ik de de overgangen naar de diverse tracks altijd erg mooi.

Veel later ontdekte ik trouwens dat de gong aan het slotakkoord werd gebruikt in de laatste uuropener van Veronica, maar dit even terzijde.

Het probleem is dat ik de LP nergens meer kan vinden. Wellicht ooit een keer uitgeleend en nooit meer terug gezien.

Heeft iemand dit album liggen? Graag even een PB

Geplaatst
12 uur geleden zei Harm:

Ik hoorde onlangs op Caroline een track van dit album en dacht die ga ik weer eens helemaal afspelen op de pick-up.

Zo vond ik de de overgangen naar de diverse tracks altijd erg mooi.

Veel later ontdekte ik trouwens dat de gong aan het slotakkoord werd gebruikt in de laatste uuropener van Veronica, maar dit even terzijde.

Het probleem is dat ik de LP nergens meer kan vinden. Wellicht ooit een keer uitgeleend en nooit meer terug gezien.

Heeft iemand dit album liggen? Graag even een PB

Het hele album is eventueel ook beschikbaar op Spotify, Harm.

Piet.

Geplaatst

Als het om de langspeelplaat gaat, zijn er wel wat exemplaren te vinden op discogs.

Als een cd ook goed is, kun je die voor nog geen 10 euro bestellen bij je platenhandelaar.

En het album staat ook in zijn geheel op YouTube.

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.

Gast
Antwoord op deze discussie...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.