Geplaatst 21 november21 nov In de jaren '70 zond de KRO de 18-delige documentaire-serie All You Need uit over het ontstaan en de ontwikkeling van popmuziek. Dat werd gepresenteerd door Theo Stokkink. Gisteren kwam ik een aflevering van dat programma tegen op een oude VCR (N1500) videoband. Wie weet in welke periode van de jaren '70 dat programma werd uitgezonden? Als ik een periode weet kan ik wat gerichter zoeken in de oude omroepbladen.Hierbij een indruk van die aflevering van All you need:
Geplaatst 21 november21 nov Auteur Inmiddels zelf gevonden, 5 Maart 1978 van 19:15-20:05 op Nederland 1.
Geplaatst 24 november24 nov Op 21-11-2025 om 11:45 zei Ben:Inmiddels zelf gevonden, 5 Maart 1978 van 19:15-20:05 op Nederland 1.Leuk!De specials in de Theo Stokkink Show (van 3 tot 4 op woensdag) waren in de periode ('76-'79) ook onder het motto 'All You Need', met een dixieland-versie van het Beatles-nummer als tune.Edwin
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.