Geplaatst 25 november25 nov Populair bericht Een van de grootste Nederlandse radiodagen vond plaats in november 2007 met 450 bezoekers. We luisterden naar Tom Mulder (Klaas Vaak) en waren getuige van de hereniging van Swinging Radio England. En we waren gefascineerd toen Johnnie Walker, Robbie Dale, Roger Day en andere bekende presentatoren hun verhalen vertelden over Radio Caroline na maandag 14 augustus 1967. In 2007 hadden we ook de “Radio Day Awards” geïntroduceerd als een tweejaarlijks evenement om de inspanningen te eren van een aantal bijzondere mensen die zich inzetten voor vrije radio zonder controle door de overheid. Het was ‘The Admiral’ Robbie Dale die dit idee had en samen met Hans Knot de allereerste Radio Day Award-ceremonie presenteerde. Hier staan 250 prachtige foto's:
Geplaatst 25 november25 nov Oeps, wat is ons radiowereldje kleiner geworden sindsdien... Mooie foto's van John Montanus (Kees Borrell)!
Geplaatst 25 november25 nov Populair bericht Prachtige foto's, Martin! Ik heb een aantal jaren geleden een aantal videobanden van Douwe gekregen, die van wijlen Paul van Onzen waren geweest. Dankzij jouw foto's weet ik nu wie hij was en dat ik 'm hoogstwaarschijnlijk wel 's gesproken heb op een radiodag.
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.