Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Featured Replies

Geplaatst

Mooie foto's Ben. Naam vd maker weet ik niet wel dat de rechten ongetwijfeld bij Fotoflight UK liggen. Een aanbieder van luchtfoto's van schepen in het Engelse Kanaal. Hebben jarenlang de zendschepen vanuit de lucht op de foto gezet, incl de periode in the 60s. Goed om de Olau te zien, in 87/88/89/91 stak ik met regelmaat over naar Margate/Ramsgate waar familie woont. Na 4 uur varen kwam de Ross in zicht. Daarna volgden nog de zeeforten van waar enkele ander UK offshore stations hadden uitgezonden. Een waarachtige anorak oversteek.

Paul de Haan.

Geplaatst
2 minuten geleden zei Marinebroadcasters:

Mooie foto's Ben. Naam vd maker weet ik niet wel dat de rechten ongetwijfeld bij Fotoflight UK liggen. Een aanbieder van luchtfoto's van schepen in het Engelse Kanaal. Hebben jarenlang de zendschepen vanuit de lucht op de foto gezet, incl de periode in the 60s. Goed om de Olau te zien, in 87/88/89/91 stak ik met regelmaat over naar Margate/Ramsgate waar familie woont. Na 4 uur varen kwam de Ross in zicht. Daarna volgden nog de zeeforten van waar enkele ander UK offshore stations hadden uitgezonden. Een waarachtige anorak oversteek.

Paul de Haan.

Kleine aanvulling:

Voor op de Ross de zogeheten Codliveroil mast en achterop de Versa tower. De laatste keer dat ik de Versa zag was in 1996 in de achtertuin van Peter Chicago in Margate.

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.

Gast
Antwoord op deze discussie...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.