Geplaatst 13 uur geleden13 u. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren NOS-R3-19840217-1800-1900-FritsSpits-DeAvondspits <- aangepastKan iemand de juiste uitzenddatum achterhalen? -> Opgelost
Geplaatst 11 uur geleden11 u. Ik zet voorzichtig in op 21 februari 1984 maar ik zoek nog even verder.edit: 17 februari 1984 lijkt nog een grotere kanshebberedit 2: vond deze nog en daar staat ook 17 februari bij 10 uur geleden10 u. bewerkt door Ferret Spike
Geplaatst 7 uur geleden7 u. Daar kan ik het mee eens zijn met Ferret.De opname is van vrijdag 17 februari 1984.Op het einde van de nieuwsuitzending hoor je de voetbalafgelastingen voor morgen (=zaterdag) en zondag.Het weerbericht laat flink winterweer horen en dat klopt eveneens.En de release van de eerste LP van Henny Vrienten was inderdaad in februari 1984.Overigens loopt de opname tot 47 min 17 sec.Daarna volgen verschillen andere fragmenten, waaronder een interview met Henny Vrienten. die zullen wel van een andere datum zijn.
Geplaatst 6 uur geleden6 u. Dezelfde opname heb ik in mijn bestand staan op de datum 17 februari 1984.
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.