Geplaatst 11 uur geleden11 u. Het lukt mij niet af te melden na een leessessie, wat is er aan de hand?Paul de Haan
Geplaatst 10 uur geleden10 u. Klik op je naam rechtboven. In het menu onderaan staat de knop afmelden. Werk de knop niet? Welk besturingssysteem, browser, is alles up to date?
Geplaatst 3 uur geleden3 u. Auteur 6 uur geleden zei de redactie:Klik op je naam rechtboven. In het menu onderaan staat de knop afmelden.Werk de knop niet? Welk besturingssysteem, browser, is alles up to date?Het werkte tm gisteren. Wel moet ik melden dat ik voor de zz hobby, dus dit forum en FB zz groepen , een zeer oude laptop gebruik onder < schrik niet> Windows 7. Uiteraard heb ik een vrijwel nieuwe laptop met Windows 11 maar die gebruik ik voor andere prive zaken, er wordt ook niet op gedownload. Ligt het aan de browser? Updaten kan niet meer. Zal op zoek gaan naar een andere second hand laptop voor deze hobby. Intussen verzoek ik wel dat de redactie mij dan even afmeld zodat ik niet continue aangemeld ben. Alvast dank.Paul de Haan.
Geplaatst 2 uur geleden2 u. Dan is de oorzaak bekend: oude software die inmiddels 6 jaar niet meer wordt ondersteund door Microsoft. Daar kunnen wij, en de makers van de software waarmee deze site draait, helaas niets aan doen. En dit weekend is er een update geweest om de site up to date en velig te houden. Het afmelden kunnen wij niet doen. Dat kan alleen de gebruiker. Je zou kunnen overwegen om Windows 7 te vervangen voor een gratis Linux variant. Want veilig is je laptop allang niet meer. MX Linux of Zorin zijn voorbeelden van varianten voor starters met Linux. Even wennen, maar je krijgt er een snellere en veiligere laptop door zonder extra kosten.
Geplaatst 1 uur geleden1 u. Je komt alleen zichtbaar in de lijst van online mensen, als je ook daadwerkelijk het forum bezoekt.Ben je weg, dan verdwijn je ook uit deze lijst.Theo
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.