Geplaatst 9 uur geleden9 u. 10 uur geleden zei Ben:Ik probeer te begrijpen wat je hiermee bedoelde te schrijven, Ed. Maar ik begrijp 't niet, sorry.Eh en nu begrijp ik jou weer niet😄 Maar ik suggereerde dat het een willekeurige bezoeker zou kunnen zijn.
Geplaatst 1 uur geleden1 u. Auteur Dank je, Ed. Wanneer ik een foto van iemand plaats en ik kan de naam achterhalen (met de hulp van de zeer behulpzame forumleden met dank daarvoor!) dan voeg ik die graag toe aan de foto. Of die persoon als medewerker van een radiostation, een presentator, een bezoeker of welke andere rol daar is speelt voor mij niet zo'n rol. Overigens komt het gezicht van deze persoon mij wel bekend voor. Ik moet wel schrijven dat naarmate ik ouder wordt namen onthouden wat lastiger wordt 🤔. Maar mijn echtgenote spreek ik nog steeds met de goede naam aan 😉 1 uur geleden1 u. bewerkt door Ben
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.