Geplaatst 3 uur geleden3 u. Ik heb vanavond een negatiefstrook uit de collectie van wijlen Rob Olthof ingescand. Dat is onder andere deze (redelijk bekende) foto: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Op de foto hierboven zit Larry Tremaine achter het mengpaneel en de twee andere personen in de studio zouden bezoekers kunnen zijn. Echter op de foto hieronder foto zit de linker persoon van de bovenste foto zelf achter het mengpaneel: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Mijn vermoeden is dat dit een RNI DJ is. Wie herkent deze persoon? 1 uur geleden1 u. bewerkt door Ben
Geplaatst 1 uur geleden1 u. Auteur Bedankt, Robin. De man met de baard op de bovenste foto is Larry Tremaine. De man die (voor de kijkers) links achter hem staat zit achter het mengpaneel op de onderste foto. De man achter het mengpaneel op de onderste foto gaat mijn vraag over. Dit zullen foto's zijn uit 1970. Ik dacht Dat Roger Kent in 1974 bij RNI kwam.
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.