Geplaatst 3 uur geleden3 u. In 2023 had ik een draadje gestart met opnamen van mijn Gouwe Ouwe programma bij de lokale omroep in 2008. De laatste posting was van 12 Februari 2024. Het draadje staat op slot, dus daarom start ik hierbij een nieuw draadje en ga ik verder waar ik gebleven was. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren De playlist kun je hier vinden onder 19 Februari: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Dit is het "oude" draadje (voor wie het gemist heeft).
Geplaatst 1 uur geleden1 u. Leuk Ben. Ik bewaar nog steeds mooie herinneringen aan "het dorp". Pas geleden kontakt gehad met oud de hoofd redacteur Wim Meiners van de 'de Gooi" in Hilversum. En ook later de eigenaar van de boekhandel in het dorp. . Woont al heel hang in de USA.
Geplaatst 6 minuten geleden6 min. Auteur Dank je, Juul! Op 28 December was je te gast in LosGoud en vertelde je over een wel heel speciale gebeurtenis, die je had meegemaakt hier in 't dorp. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Meer over Juul en die gebeurtenis is hier te lezen: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.