Geplaatst Gisteren om 17:031 d. Populair bericht Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren TROS-H1-19820412-1903-1000-GerardDeVries-TROScountry <- aangepast Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren TROS-H1-19830426-1904-2000-GerardDeVries-TROScountry <- aangepastKan iemand deze uitzoeken? -> opgelost
Geplaatst 16 uur geleden16 u. Niet de eerste maar de tweede opname is van maandag 12 april 1982, de eerste is van twee weken later; 26 april 1982.Samenvattend:TROS 1982 H Gerard de Vries 56 min wordtTROS Hilversum 1 19820426 1904-2000 Gerard de Vries TROS Countryen:TROS 1982 H Gerard de Vries 57 min wordtTROS Hilversum 1 19820412 1903-2000 Gerard de Vries TROS Country
Geplaatst 15 uur geleden15 u. 14 uur geleden zei Roel Dickse: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren TROS-H1-19820412-1903-1000-GerardDeVries-TROScountry <- aangepast Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren TROS-H1-19830426-1904-2000-GerardDeVries-TROScountry <- aangepastKan iemand deze uitzoeken? -> opgelostRoel bij de eerste uitzending de tijd even aanpassen.😁 gr jan V
Geplaatst 13 uur geleden13 u. 2 uur geleden zei Roel Dickse:En aangepast. Bedankt voor uitzoeken.Nee, ik denk toch dat ik gelijk had. De uitzending die nu als datum heeft gekregen 19830426, die is van 12 april 1982. Het gaat daarin over het Country Music Festival in Rotterdam, 'vandaag en gisteren'. Dat was op 11 en 12 april 1982.
Geplaatst 13 uur geleden13 u. Populair bericht Dat weet ik nog goed. We waren in R'dam met een grote 24 track repo wagen en moesten 'em parkeren onder een soort balustrade. Maar dat ging niet. Dus moesten de banden wat leger. Heel weinig maar toch. Wel grote hilariteit............................Na afloop kwam de ANWB om de banden weer op sterkte te brengen. Terug in de tijd, 44 jaar. "je maakt wat mee"................................😄
Geplaatst 13 uur geleden13 u. Kijk daarom luisterde ik graag naar Gerard al was het maar om de achternaam ... en de country muziek
Geplaatst 11 uur geleden11 u. 1 uur geleden zei Jaap De Vries:Kijk daarom luisterde ik graag naar Gerard al was het maar om de achternaam ... en de country muziekEn... vergeet Gerard zijn muziek carrière niet, "Cowboy Gerard and The Rodeo Riders".... In 1965 had ik al een eigen platenspeler en elke Woensdagmiddag als we vrij waren van school ging ik met Ma mee naar de markt en dan mocht ik bij platenzaak "Foole" in de Geldropse Langstraat een plaatje uit de Top 40 kopen. Drie gulden en vijfennegentig cent kostten ze toen... en ik kreeg zelfs een compliment van Ma toen ik Gerard zijn "Spel kaarten" kocht. "Eindelijk een niet dat beat geblèr..." was mijn moeders opmerking toen ik met dit plaatje buiten kwam.Fijne ZaterdagHenk Kruize
Geplaatst 11 uur geleden11 u. 53 minuten geleden zei Henk-Anna Loog:En... vergeet Gerard zijn muziek carrière niet, "Cowboy Gerard and The Rodeo Riders".... In 1965 had ik al een eigen platenspeler en elke Woensdagmiddag als we vrij waren van school ging ik met Ma mee naar de markt en dan mocht ik bij platenzaak "Foole" in de Geldropse Langstraat een plaatje uit de Top 40 kopen. Drie gulden en vijfennegentig cent kostten ze toen... en ik kreeg zelfs een compliment van Ma toen ik Gerard zijn "Spel kaarten" kocht. "Eindelijk een niet dat beat geblèr..." was mijn moeders opmerking toen ik met dit plaatje buiten kwam.Fijne ZaterdagHenk KruizeZeker ook heel mooi vooral de tekst . Jim Reeves etc voor niets en deze het spel kaarten
Geplaatst 10 uur geleden10 u. 40 minuten geleden zei Jaap De Vries:Zeker ook heel mooi vooral de tekst . Jim Reeves etc voor niets en deze het spel kaartenDe originele uitvoering was "Deck of cards" uit 1948 van T.Texas Tyler en later in dat jaar van Tex Ritter.GroetHenk Kruize
Geplaatst 1 uur geleden1 u. 11 uur geleden zei Sylvester:Nee, ik denk toch dat ik gelijk had.De uitzending die nu als datum heeft gekregen 19830426, die is van 12 april 1982. Het gaat daarin over het Country Music Festival in Rotterdam, 'vandaag en gisteren'. Dat was op 11 en 12 april 1982.Je hebt gelijk. Maar zo heb ik het ook aangegeven.Roel heeft de 2 genoemde data nu omgedraaid. En de eindtijd is in beide gevallen 2000 uur.De uitzending van 12 april is een minuut later gestart dan die van 26 april (allebei een maandag), omdat de 12de april Tweede Paasdag was en extra veel verkeersinfo gegeven moest worden (terugkeer Paasverkeer richting Duitsland; de verkeersinfo werd ook nog in het Duits gegeven)
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.