Geplaatst 3 uur geleden3 u. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren TROS-H3-Onbekend-2200-2300-CeesSchrama-Sesjun-afl384Kan iemand deze uitzoeken?
Geplaatst 1 uur geleden1 u. 1 uur geleden zei Roel Dickse: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren TROS-H3-Onbekend-2200-2300-CeesSchrama-Sesjun-afl384Kan iemand deze uitzoeke2 uur geleden zei Roel Dickse: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren TROS-H3-Onbekend-2200-2300-CeesSchrama-Sesjun-afl384Kan iemand deze uitzoeken?Uitgaande van de eerste uitzending in mei 1973 en 52 per jaar kom ik in 1981 uit voor aflevering 384. 's Zomers was Sesjun vaak op herhaling, ik weet niet toen is doorgeteld of dat alleen de rechtstreekse uitzendingen golden. Sesjun ging vrijwel altijd door, tot Wim van Putten met zijn LPs twee uur ging duren.Maar goed, ik heb alle gidsen van december '8- tot en met januari 1981 doorgenomen en nergens een vermelding van de optredende act La Romanderie.Misschien levert dit nog wat op: Nick Vollebregt's Jazz café heet 'sinds vorige week' Jazz & Eetcafé.Ik sla hem tot nader order op onder 1981 XX XXEdwin 1 uur geleden1 u. bewerkt door rauhfaser
Geplaatst 26 minuten geleden26 min. En helaas zijn de makers van Sesjun , Dick de Winter en Cees Schrama allebei overleden. Er is nog wel veel bewaard maar op papier volgens mij niet en na fusie met de AVRO zal er wel veel weggedaan zijn. De banden zijn bij B&G. Maar dat waren meestal meeloop banden. ( zie afb. ) omdat de uitzendingen live waren. De eerste jaren waren in de Boerenhofstede ook in Laren nh.Ik heb ooit een Dbase gemaakt toen ik nog werkte en daar zitten ruim 420 uitzendingen in. Maar de meeste zonder info. Behalve datum en bandnummers.Hier de makers van Sesjun. Dick en Cees.Ik was in sept 1996 de producer van dienst en ik was blij om met een held van mij Georgie Fame te kunnen praten.vlnr. Juul, bandleider Henk Meutgeert en Georgie Fame. 4 minuten geleden4 min. bewerkt door Juul
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.