Geplaatst 1 uur geleden1 u. Ik kijk momenteel elke dag een aflevering van WKRP in Cincinatti, een Amerikaanse TV serie over en radiostation in Cincinatti uit eind jaren '70. Eén van de DJs op dat station is Dr Johnny Fever. Af en toe doet hij me wat denken aan Superjock Larry Lujack. Dit is een opname van Larry op WCFL (Chicago) van precies 52 jaar geleden. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Dit is een interview met Larry in 1981:
Geplaatst 33 minuten geleden33 min. Auteur Dat vond ik ook, Juul. Rewound Radio besteedt zo af en toe aandacht aan WCFL (en ook WLS). Ze draaien dan een extra lang weekend allemaal oude opnamen. Ik heb er al redelijk wat opgenomen. Nu nog de tijd vinden om ze allemaal een keer uit te zoeken 😉. Er is ook een website, gewijd aan WCFL: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.