Geplaatst 2 uur geleden2 u. Beste WABC fans, hoe kan ik dit downloaden?Check+out+"WABC 1965-03-06 Charlie Greer, Dan Ingram"+on+Mixcloud+ Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 2 uur geleden2 u. Ik doe dat via deze link Juul ..,, Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Hier de Link van het bestand voor jou Juul . Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Klink op download en je hebt het binnen , 1 uur geleden1 u. bewerkt door Jaap De Vries
Geplaatst 1 uur geleden1 u. Auteur Ga ik doen Jaap. Dank je wel.Maar ik krijg dit als de pixel downloadlink gebruik. 1 uur geleden1 u. bewerkt door Juul
Geplaatst 1 uur geleden1 u. met het programma media human de youtube downloader.De link uit de webbrowser kopieren en plakken, klaar.Theo
Geplaatst 48 minuten geleden48 min. 48 minuten geleden zei Juul:Maar ik krijg dit als de pixel downloadlink gebruik.Deze zou moeten lukken. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.