Geplaatst 2 uur geleden2 u. En de volgende opname van mijn kant.Een van Gerard de Vries en Tineke uit 1969.Een precieze datum kan ik niet ontdekken.Wie meer info heeft: GRAAG!!! Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 1 uur geleden1 u. Het was denk ik het programma "Siep uit". Het was geen lang leven geschoren. Tinus en Gerard pasten helemaal niet bij elkaar. Gerard de Pietje precies en Tinus het tegenover gestelde. Dus "Siep uit" was eigenlijk snel verdwenen. Er is eigenlijk maar 1 foto van. De herkomst is mij onbekend.
Geplaatst 55 minuten geleden55 min. Auteur Nou ja, in ieder geval leuk voor de verzamelaars van Veronica materiaal.We hebben 't maar weer digitaal en gered voor het nageslacht.Alhier gaat de volgende vast de computer in.
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.