Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Goud van Out

Featured Replies

Geplaatst
  • Populair bericht

Om de slechte Gerard de vries opname van vanavond goed te maken.

Een Goud van Out.

Ik kan geen opnamedatum uitvinden, dat laat ik graag aan de geleerden over.

Ondank de storings geluiden, een redelijk goede opname.

Deze inhoud is verborgen
Geplaatst

De storingsgeluiden lijken het meest op interferentie van de wis/bias oscillator van de bandrecorder. Daarnaast jengelt het wat, maar het is prima beluisterbaar.

Geplaatst

Bij een programma waarbij je alleen maar gouwe ouwe te horen krijgt is het moeilijk om achter de juiste datum te komen,

Zeker als het om een programma gaat dat heel lang bij Veronica heeft gelopen. Rob zegt dat het een zaterdagmiddag is.

Aan de vormgeving te horen (je hoort bv. een compilatie welke gouwe ouwe te horen zijn in dit programma) denk ik dat het uit 1968 afkomstig.

In latere jaren was die compilatie er niet meer. Verder hoor je een aantal jingles die in latere jaren ook niet meer te horen waren.

Verder hoor ik Rob zeggen, dat het bijna Sinterklaas is, dus dan komen we in de richting van eind november 1968. Helaas is er geen enkele tijdmelding te horen.

Hij zei dat de volgende dag het programma Oud en nieuw is vanaf 13 uur.. Dat klopt met de programmering uit november 1968.

Verder opvallend is dat er geen enkele reclamespot te horen is. Dat is wellicht mogelijk omdat toen het programma op de zaterdagmiddag tussen 17 en 18 uur na de Top 40 en de Tipparade te horen was waardoor er minder luisteraars zijn en het onaantrekkelijker is voor adverteerders.

Met een flinke slag om de arm zou ik deze opname als volgt dateren:

Veronica 19681130 1725-1800 Rob Out Goud van Out

Geplaatst
7 minuten geleden zei Gerard van den Ende:

Bij een programma waarbij je alleen maar gouwe ouwe te horen krijgt is het moeilijk om achter de juiste datum te komen,

Zeker als het om een programma gaat dat heel lang bij Veronica heeft gelopen. Rob zegt dat het een zaterdagmiddag is.

Aan de vormgeving te horen (je hoort bv. een compilatie welke gouwe ouwe te horen zijn in dit programma) denk ik dat het uit 1968 afkomstig.

In latere jaren was die compilatie er niet meer. Verder hoor je een aantal jingles die in latere jaren ook niet meer te horen waren.

Verder hoor ik Rob zeggen, dat het bijna Sinterklaas is, dus dan komen we in de richting van eind november 1968. Helaas is er geen enkele tijdmelding te horen.

Hij zei dat de volgende dag het programma Oud en nieuw is vanaf 13 uur.. Dat klopt met de programmering uit november 1968.

Verder opvallend is dat er geen enkele reclamespot te horen is. Dat is wellicht mogelijk omdat toen het programma op de zaterdagmiddag tussen 17 en 18 uur na de Top 40 en de Tipparade te horen was waardoor er minder luisteraars zijn en het onaantrekkelijker is voor adverteerders.

Dag Gerard, aan het eind van het programma hoor je Rob zeggen dat het morgen oud en nieuw is en enkele keren wordt genoemd dat het zaterdag is. Vermoedelijk Veronica 1967 12-30 1725-1800.

bewerkt door bertus

Geplaatst
8 minuten geleden zei bertus:

Dag Gerard, aan het eind van het programma hoor je Rob zeggen dat het morgen oud en nieuw is en enkele keren wordt genoemd dat het zaterdag is. Vermoedelijk Veronica 1967 12-30 1725-1800.

Bertus,

Dat is de programmatitel van het programma dat elke zondagmiddag destijds tussen 13 en 15 uur werd uitgezonden. en door Rob werd gepresenteerd. Dar verwijst hij naar. Dus dat heeft niets te maken met eindjaar.

bewerkt door Gerard van den Ende

Geplaatst
1 uur geleden zei Gerard van den Ende:

screen 424.jpg

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.

Gast
Antwoord op deze discussie...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Account

Navigation

Zoeken

Zoeken

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.