Geplaatst Gisteren om 16:071 d. Populair bericht Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Veronica-19680324-1900-2000-JoostDenDraaijer-JoostMagHetWeten-(Special-Hollies)-(54min) <- aangepastWie kan deze dateren? -> opgelost
Geplaatst 23 uur geleden23 u. Populair bericht Veronica-19680324-1900-2000-JoostDenDraaijer-JoostMagHetWeten-(Special-Hollies)-(54min)*) tijdens het afspelen hoor ik op 1'50" pips die niet in de opname horen. 23 uur geleden23 u. bewerkt door Hans Hendriks
Geplaatst 23 uur geleden23 u. 17 minuten geleden zei Hans Hendriks:Veronica-19680324-1900-2000-JoostDenDraaijer-JoostMagHetWeten-(Special-Hollies)-(54min)*) tijdens het afspelen hoor ik op 1'50" pips die niet in de opname horen.dat merkte ik in het verleden vaak, als je programma's ruilde dan gaf degene van wie je de kopie kreeg het een "watermerkje" mee, zoals, in dit geval een paar piepjes, of wat andere kleine dingen. Absolute onzin, maar dan konden ze later zeggen "He... die kopie had je van mij"....Tja, en zo gaan die opnames een eigen leven leiden.GroetHenk Kruize
Geplaatst 21 uur geleden21 u. Populair bericht Ik heb het gehoord dat piepje. Op de originele master zit het niet. Het zou kunnen zoals Henk schrijft. Ik denk toch dat het ooit van een goede kopie van onze master is. Behalve dan dat ie ergens op 54' plots stopt.Ja, soms zijn die banden wel eens een "raar leven gaan lijden". Maar wat een moeite om er een piepje in te mixen............Enfin, omdat het nog net Pasen is en jullie mij ook wel eens "helpen" hier de master. (zonder 1Khz toon) en compleet. En niet gecomprimeerd. Komt uit de oude studio nog. Hadden we geen "gellijkmaker" Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 21 uur geleden21 u. bewerkt door Juul
Geplaatst 5 uur geleden5 u. 15 uur geleden zei Juul:Komt uit de oude studio nog. Hadden we geen "gellijkmaker"Hallo Juul,Over de oude studio gesproken, gedurende de Zeezender tentoonstelling", jaren 90 in het, toen nog, Omroepmuseum, stond een van de 4 mengpanelen uit de Zeedijk studio. Echter in een uitvoering die ik op oude Veronica foto's nooit heb gezien.Mijn vraag Juul, was deze "uitvoering" in het groen en met extra potmeters, nog gedaan in de Veronica periode (tot Maart 1969) of is dit later, door een andere eigenaar gemaakt???GroetHenk Kruize
Geplaatst 2 uur geleden2 u. 3 uur geleden zei Henk-Anna Loog:Hallo Juul,Over de oude studio gesproken, gedurende de Zeezender tentoonstelling", jaren 90 in het, toen nog, Omroepmuseum, stond een van de 4 mengpanelen uit de Zeedijk studio. Echter in een uitvoering die ik op oude Veronica foto's nooit heb gezien.Mijn vraag Juul, was deze "uitvoering" in het groen en met extra potmeters, nog gedaan in de Veronica periode (tot Maart 1969) of is dit later, door een andere eigenaar gemaakt???GroetHenk KruizeIk ken hem niet, nooit gezien. Maar ik weet dat ie ergens zwerft ik geloof bij B&G. Ik heb Niels een mail gestuurd. 2 uur geleden2 u. bewerkt door Juul
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.