Geplaatst 3 uur geleden3 u. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Veronica-19680324-1900-2000-JoostDenDraaijer-JoostMagHetWeten-(Special-Hollies)-(54min) <- aangepastWie kan deze dateren? -> opgelost
Geplaatst 2 uur geleden2 u. Veronica-19680324-1900-2000-JoostDenDraaijer-JoostMagHetWeten-(Special-Hollies)-(54min)*) tijdens het afspelen hoor ik op 1'50" pips die niet in de opname horen. 2 uur geleden2 u. bewerkt door Hans Hendriks
Geplaatst 1 uur geleden1 u. 17 minuten geleden zei Hans Hendriks:Veronica-19680324-1900-2000-JoostDenDraaijer-JoostMagHetWeten-(Special-Hollies)-(54min)*) tijdens het afspelen hoor ik op 1'50" pips die niet in de opname horen.dat merkte ik in het verleden vaak, als je programma's ruilde dan gaf degene van wie je de kopie kreeg het een "watermerkje" mee, zoals, in dit geval een paar piepjes, of wat andere kleine dingen. Absolute onzin, maar dan konden ze later zeggen "He... die kopie had je van mij"....Tja, en zo gaan die opnames een eigen leven leiden.GroetHenk Kruize
Geplaatst 8 minuten geleden8 min. Ik heb het gehoord dat piepje. Op de originele master zit het niet. Het zou kunnen zoals Henk schrijft. Ik denk toch dat het ooit van een goede kopie van onze master is. Behalve dan dat ie ergens op 54' plots stopt.Ja, soms zijn die banden wel eens een "raar leven gaan lijden". Maar wat een moeite om er een piepje in te mixen............Enfin, omdat het nog net Pasen is en jullie mij ook wel eens "helpen" hier de master. (zonder 1Khz toon) en compleet. En niet gecomprimeerd. Komt uit de oude studio nog. Hadden we geen "gellijkmaker" Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 6 minuten geleden6 min. bewerkt door Juul
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.