Geplaatst 3 uur geleden3 u. Rob Out gebruikte in de Rob Outshow een jingle met een vrouwenstem die iets zegt in een, in mijn oren, Oost-Europese taal. Kan iemand vertellen wat er gezegd wordt en in welke taal?Ik zal proberen de tekst hier fonetisch weer te geven. "Radio posloga di Rob Outshow, nastanja ce radio Veronica". Lijkt misschien een 'mama appelsap' maar dit is wat ik ongeveer versta. Helaas heb ik geen audiovoorbeeld kunnen vinden. Daarom nog een vraag: wil iemand deze jingle hier delen?
Geplaatst 1 uur geleden1 u. Het is Spaans, Out verbleef graag aan de zuidelijke costa's. En dankzij Out is Julio Iglesias beroemd in Nederland geworden.In de jingle die ik gevonden heb zegt ze: Goeiedag, dit is de Rob Out show op Radio Veronica op 192 meter. 1 uur geleden1 u. bewerkt door Harm
Geplaatst 1 uur geleden1 u. Het eerste woord dat ze zegt is Dobre en dat is Pools (maar ook Tsjechisch/Slowaaks geloof ik) voor goed. Ik versta redelijk Spaans, maar dat haal ik er niet uit. 1 uur geleden1 u. bewerkt door Ben
Geplaatst 1 uur geleden1 u. Ik zie net dat er ook een Italiaanse en Tsjechische versie is.De laatste is de versie die Leen bedoeld en heb ik liggen. Ik kan alleen niets uploaden.
Geplaatst 1 uur geleden1 u. Het is inderdaad Tsjechisch. Ze zegt:Dobré odpoledne. Právě posloucháte Rob Out Show na stanici Radio Veronica.Goedemiddag. Je luistert naar de Rob Out Show op Radio Veronica.
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.