Geplaatst Gisteren om 18:271 d. Nieuw boek over het REM eiland, Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 11 uur geleden11 u. 15 uur geleden zei Andree:Nieuw boek over het REM eiland, Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Staat vol met complottheorieën en feitelijke onjuistheden.
Geplaatst 10 uur geleden10 u. Kijk en vaak naar als ik met de pond over vaar naast REM naar de Norderney op NDSM ...
Geplaatst 8 uur geleden8 u. 2 uur geleden zei Piet van der Vooren:Staat vol met complottheorieën en feitelijke onjuistheden.Compleet onzin boek, dat doet mij denken aan de TV serie "Danger Man", daar was ooit een aflevering van "Not so Jolly Roger" uit 1967 en gedeeltelijk gefilmd aan boord van het Red Sands Towers Fort, dat ging over een piratenzender "Radio Jolly Roger" (de zwarte vlag met het doodshoofd) dat zou spioneren voor de (toen nog) Sowjet-Unie. Tja, wie weet wat ze straks nog gaan verzinnen..... Radio Caroline spioneert voor China? JOE radio heeft banden met de geheime dienst van Belgie??? Wie weet nog meer???Tijdens een weekeindje London in 1996 kocht ik de VHS videoband van "Danger Man" in de winkel van "Tower Records" met daarop de Jolly Roger aflevering.GroetHenk Kruize 8 uur geleden8 u. bewerkt door Henk-Anna Loog
Geplaatst 7 uur geleden7 u. De aflevering 'Not so Jolly Roger' van Danger Man is nog steeds te vinden op YouTube. Onder andere viaPiet. 7 uur geleden7 u. bewerkt door Vincent YouTube delen link
Geplaatst 1 uur geleden1 u. De schrijver had beter Onderzoek kunnen doen naar de verbanden tussen RNI en Libie. Vanaf wanneer hadden Meister en Bollier contacten met Libie. Feit is dat de Mebo schepen aan Khadaffi zijn verkocht en dat Mebo de ontstekers leverde voor de Lockerbie bom.
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.