Geplaatst 1 uur geleden1 u. Hier luisterde ik echt elke week naar.Er zijn er in mijn archief een paar bewaard gebleven.De Steen en been show met Jack Spijkermanvan 9-4-1993. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 1 uur geleden1 u. Oh superleuk! Momenteel zoek ik voor een vriend nog steeds naar de aflevering waarin er een liedje zat op basis van nieuws, en er werd gezongen: "In de kont van van Mierlo zit een pitje" 😂 Maar deze is al leuk, dank!Maar, ben ik te snel weer? Zowel op Chrome als Firefox werkt de URL niet bij mij (krijg een 404-melding van Pixeldrain). Hebben anderen dit ook? 😥EDIT: Ja, zo raar weer... Mijn downloadmanager pakt de file in kwestie meteen, maar zelf de link openen levert een 404 op. Geen idee wat het veroorzaakt. 😬 Sorry voor de verwarring! 22 minuten geleden22 min. bewerkt door Samba-boy
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.