Geplaatst 3 uur geleden3 u. Populair bericht Deze kwalitatief hele mooie middengolf opname komt het het archief van Nico Verbeek. Joop, Ds Toornvliet en Mike zijn elke ongeveer een half uur te beluisteren. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 43 minuten geleden43 min. bewerkt door Ben
Geplaatst 1 uur geleden1 u. 1 uur geleden zei Ben:Deze kwalitatief hele mooie middengolf opname komt het het archief van Nico Verbeek. Joop, Ds Toornvliet en Mike zijn elke ongeveer een half uur te beluisteren. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Beste Ben,Deze opname is van 28-07-1974.En volgens mij hoor je alleen Mike Moorkens en Ds Toornvliet, geen Joop Verhoof
Geplaatst 1 uur geleden1 u. 44 minuten geleden zei bart lapiere:Beste Ben,Deze opname is van 28-07-1974.En volgens mij hoor je alleen Mike Moorkens en Ds Toornvliet, geen Joop VerhoofIk hoor Wil van der Steen in het eerste deel.
Geplaatst 58 minuten geleden58 min. 6 minuten geleden zei PowerMusic:Ik hoor Wil van der Steen in het eerste deel.Is inderdaad Will van der Steen ipv Mike Moorkens.Met vriendelijke groet, Bart
Geplaatst 56 minuten geleden56 min. Auteur Ik heb geen idee. Ik stel voor dat ieder het aanpast zoals hij of zij dat goed vind. Wat ik wel weer errug jammer vind is dat ik een denk ik hele mooie middengolf opname deel en dat het alleen maar weer over de "administratie"gaat. Pfffffff...
Geplaatst 41 minuten geleden41 min. Auteur 1 uur geleden zei bart lapiere:Deze opname is van 28-07-1974.Dat klopt, Bart. Nico had 't goed opgeschreven. Ik niet 😅
Geplaatst 6 minuten geleden6 min. 47 minuten geleden zei Ben:Ik heb geen idee. Ik stel voor dat ieder het aanpast zoals hij of zij dat goed vind. Wat ik wel weer errug jammer vind is dat ik een denk ik hele mooie middengolf opname deel en dat het alleen maar weer over de "administratie"gaat. Pfffffff...Sorry hoor. Ben maar reageerde gewoon op de opmerking van Bart. En ja inderdaad een mooie middengolf opname!
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.