Geplaatst 1 uur geleden1 u. Dit is één van mijn vele opnamen van de Gouwe Ouwe Club op C-90 cassettes. Van de meeste weet ik geen datum, maar van deze dan wel.Van vandaag precies 39 jaar geleden: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren En, hoewel ik helemaal geen administrator ben, ik heb (waarschijnlijk achteraf) opgeschreven welke platen voorbijkomen. Maar of dat leesbaar is..... 1 uur geleden1 u. bewerkt door Ben
Geplaatst 1 uur geleden1 u. 12 minuten geleden zei Ben:Dit is één van mijn vele opnamen van de Gouwe Ouwe Club op C-90 cassettes. Van de meeste weet ik geen datum, maar van deze dan wel.Van vandaag precies 39 jaar geleden: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren En, hoewel ik helemaal geen administrator ben, ik heb (waarschijnlijk achteraf) opgeschreven welke platen voorbijkomen. Maar of dat leesbaar is.....Dank!De Gouwe Ouwe Club was in april 1987 op Radio 2, maandagmorgen van 9 tot 10.Edwin
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.