Geplaatst 2 uur geleden2 u. Bij het overlijden van Sonja Barend.Het is niet het eerste waar je aan denkt bij het overlijden van 'Talkshowkoningin' Sonja Barend, maar een 'blauwe dinsdag' was zij ook te horen op Hilversum III, uiteraard bij 'haar' VARA.Rond 1980 maakte Leoni Jansen het programma Typisch Jansen (10.30-11.30 uur) op dinsdagmorgen. Bij haar afwezigheid was Sonja haar vervanger.Je hoort wel duidelijk dat ze de plaatjes en de teksten van de producer, vermoedelijk Roel Koeners, voordraagt. Het is een halfuurtje, dat overloopt in Zoekplaatje, dat toen om 11.30 uur al begon. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Edwin 2 uur geleden2 u. bewerkt door rauhfaser
Geplaatst 2 uur geleden2 u. In mijn archief (heb ik ooit gedigitaliseerd voor Douwe) zit deze opname:KP-R2R-018 B-VARA-H3-19800902-1105-1141-TypischJansen Sonja Barend -Zoekplaatje Felix Meurders.mp3Deze opname komt van een R2R tape, die bij Kees Pronk vandaan kwam. Ik heb even geluisterd en vermoed dat het om dezelfde opname gaat
Geplaatst 1 uur geleden1 u. Auteur 56 minuten geleden zei Ben:In mijn archief (heb ik ooit gedigitaliseerd voor Douwe) zit deze opname:KP-R2R-018 B-VARA-H3-19800902-1105-1141-TypischJansen Sonja Barend -Zoekplaatje Felix Meurders.mp3Deze opname komt van een R2R tape, die bij Kees Pronk vandaan kwam. Ik heb even geluisterd en vermoed dat het om dezelfde opname gaatDag Ben,Dat kan haast niet anders.Dank aan Douwe en Kees dan maar!Edwin
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.