Geplaatst 19 april19 apr Populair bericht Deze opname komt uit de collectie van Hans Hogendoorn. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 21 april21 apr Populair bericht Op 19-4-2026 om 09:25 zei Ben:Deze opname komt uit de collectie van Hans Hogendoorn. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Dit wordt gebracht als een afscheidsuitzending, beginnend met de plaat 'The Show Is Over' en eindigend met 'We'll Meet Again'. Hans Hogendoorn, die de show opnam, was op dat moment een directe (VARA- en NOS-) collega van Ferry (en uiteraard oud Noordzeemaatje van Ferry én André), dus misschien wist hij dat hij niet zomaar een uitzending opnam?Ik weet niet wanneer de show na oktober '75 weer terugkwam. Ik weet uit mijn eigen herinnering wel dat er écht afscheid werd genomen (voor een jaar of anderhalf) in het voorjaar van 1981 - met in die laatste uitzending een ook op LP verschenen documentaire - en in het voorjaar van 1985. Dat laatste afscheid duurde tot deze eeuw, toen de show nog een comeback maakte bij de TROS, als onderdeel van De Gouden Uren op Radio 3.Edwin 22 april22 apr bewerkt door rauhfaser
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.