Geplaatst Zaterdag om 09:42 2 d. Ik ben bezig een opname van de Dikvoormekaarshow van 25 Januari 1975 te "restaureren" en ben op zoek naar het plaatje van Meneer de Groot uit die uitzending. Dit is het fragment waarin dat plaatje gedraaid wordt: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren De titel zou mogelijk Baby don't do it kunnen zijn.
Geplaatst Gisteren om 09:161 d. Auteur Bedankt voor het zoeken, Jaap. Ik vrees dat dit een hele lastige is.
Geplaatst Gisteren om 10:501 d. 1 uur geleden zei Ben:Bedankt voor het zoeken, Jaap. Ik vrees dat dit een hele lastige is.Denk het ook ,
Geplaatst 1 uur geleden1 u. Op 25-4-2026 om 10:42 zei Ben:Ik ben bezig een opname van de Dikvoormekaarshow van 25 Januari 1975 te "restaureren" en ben op zoek naar het plaatje van Meneer de Groot uit die uitzending. Dit is het fragment waarin dat plaatje gedraaid wordt: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren De titel zou mogelijk Baby don't do it kunnen zijn.Wat een nummer, dit. Hij gebruikte het ook geloof ik in Radio Brancaria voor een zeer oude dame.Omni zou Omni niet zijn als hij de titel niet wist.......Hugh Masekela oa 1 van de schrijvers. Zeer goed nummer!
Geplaatst 35 minuten geleden35 min. Auteur Waauw, Omni. Wat ontzettend knap!! Dan kan ik nu de edit van die Dikvoormekaarshow gaan afmaken (single heb ik inmiddels besteld). En Vincent kan de vraagtekens bij deze "Gammelefoonplaat" op Radiopedia weghalen.Hartelijk dank!! 20 minuten geleden20 min. bewerkt door Ben
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.