Geplaatst 20 uur geleden20 u. Populair bericht Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Veronica-19711000-LexHarding-60minWie kan deze dateren?
Geplaatst 20 uur geleden20 u. The Carpenters met Superstar was de alarmschijf in de week van 2 oktober 1971.Bron: Hitdossier 1982Wat een mooie opname trouwens.Studio band?En ik ben het met Juul eens: Cousin Norman van The Marmalade is een hele goede plaat!Rink 20 uur geleden20 u. bewerkt door Rink Hof
Geplaatst 16 uur geleden16 u. Het moet wel een studio tape zijn als ik het zo hoor. Mijn naam valt af en toe maar het is mij niet duidelijk of ik de techniek deed. ik ben niet zo tevreden over de techniek in het begin zit al een lelijke overgang en nog wel een paar nivo verschillen.....Als ik de technicus was had ik mijn dag niet....................................
Geplaatst 16 uur geleden16 u. 3 hours ago, Rink Hof said:The Carpenters met Superstar was de alarmschijf in de week van 2 oktober 1971.Bron: Hitdossier 1982Wat een mooie opname trouwens.Studio band?En ik ben het met Juul eens: Cousin Norman van The Marmalade is een hele goede plaat!RinkBeste Rink,At 55:00 Lex says that Diana Ross is the last plaat for the Thursday Lex Harding Show deel 2. Therefore Thursday 7th October 1971, possibly 1500-1600. Mvg,John C
Geplaatst 37 minuten geleden37 min. Je hoort hier inderdaad aan het begin van dit uur de Alarmschijf van de Carpenters: Superstar.En deze was Alarmschijf in de week van 2 tot 9 oktober 1971, zoals Rink hierboven al aangaf.En dat werd nog verder bevestigd door het noemen van enkele noteringen door Lex uit Top 40 en Tipparade uit diezelfde week.Verder in dit uur gaf Lex een beknopt overzicht van de TV-programma's van die avond (en dat is de donderdagvond).Verder draait hij om half 4 een Prijs 3 in 1 en bij het insturen van de oplossing moest je aangeven: Prijs 3-in-1 donderdag. (Een hele leuke 3-in-1 trouwens)En op het eind zei Lex nog een keer dat het een donderdag was. Dat had John al opgemerkt hierboven.Aan de genoemde tijden in dit uur kun je horen dat het dus tussen 15 en 16 uur is.Samenvattend:Veronica 19711007 1500-1600 Lex Harding Lex Harding show StudioLeuk deze opname. Is nieuw voor mij.Gerard
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.