Geplaatst Gisteren om 08:591 d. Populair bericht leden,Heb weer een zwevede lp geupload via golden radio clubmaar geen hoes en ook daar naar gevraagd maar was niet aanwezig.het zal wel een klus zijn om de hoes te kunnen traceren maarweet iemand van welke lp de jingles afkomstig zijn Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren JOHAN
Geplaatst Gisteren om 13:041 d. 3 uur geleden zei Ben:Is dat deze niet? Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Ja klopt als een bus.
Geplaatst 7 uur geleden7 u. Hallo, Op een regen achtige dag in West Australia ben ik ooit begonnen om een track lijst te maken van deze 250 disco jingles LP.Maar het regent hier niet zoveel dus ben ik alleen toe gekomen aan kant 1.Hier is de lijst van side 1 Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Als het bij jullie meer regent is er welligt iemand die kant twee kan doen.Groetjes en bedankt voor het plaatsen.DyoAussieland
Geplaatst 7 uur geleden7 u. Ik zie net dat ik deze LP, met scans van hoezen, in 't verleden bij de buren heb aangeboden. Staat er nog steeds....Als je op zoek bent naar jingles, Johan, is het misschien een idee om 's te kijken wat ik op dat gebied allemaal bij de buren heb aangeboden.
Geplaatst 5 uur geleden5 u. 21 uur geleden zei Harm:Wat voor bus? In-bus, koffiebus, autobus?melkbus !
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.