Geplaatst 3 uur geleden3 u. De komende weken ga ik een aantal Dikvoormekaar opnamen delen, die allen als basis hebben dat ze afkomstig zijn van Nico Verbeek. Een aantal van deze opnamen waren helaas niet compleet. Met behulp van Vincent en opnamen, die ik indertijd via ClubDVM heb ontvangen, heb ik ze weer zo compleet mogelijk gemaakt. Dat hield soms in dat ik ook de muziek van platen, die gedraaid werden, moest vervangen. Het zijn allemaal stereo opnamen in, over 't algemeen, mooi audio kwaliteit.Dit is de eerste uit deze serie: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Een beschrijving van een andere opname van deze zelfde uitzending kun je hier vinden : Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 2 uur geleden2 u. bewerkt door Ben
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.