Geplaatst 8 uur geleden8 u. Populair bericht De komende weken ga ik een aantal Dikvoormekaar opnamen delen, die allen als basis hebben dat ze afkomstig zijn van Nico Verbeek. Een aantal van deze opnamen waren helaas niet compleet. Met behulp van Vincent en opnamen, die ik indertijd via ClubDVM heb ontvangen, heb ik ze weer zo compleet mogelijk gemaakt. Dat hield soms in dat ik ook de muziek van platen, die gedraaid werden, moest vervangen. Het zijn allemaal stereo opnamen in, over 't algemeen, mooi audio kwaliteit.Dit is de eerste uit deze serie: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Een beschrijving van een andere opname van deze zelfde uitzending kun je hier vinden : Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 8 uur geleden8 u. bewerkt door Ben
Geplaatst 2 uur geleden2 u. Ontzettend bedankt Ben. Je hebt een bijzondere verzameling zoals al gebleken is bij de buren. Met name de aflevering uit 1973 toen André en Ferry nog bij RNI zaten. Uit dat jaar was lang niet alles verkrijgbaar maar jij hebt ervoor gezorgd dat van die 34 uitzendingen uit dat befaamde jaar zo min of meer compleet is. Ook de elpees die je hebt gedeeld waren meer dan de moeite waard waarvoor dank.
Geplaatst 1 uur geleden1 u. Auteur Dank je, Dave. Die uit 1973 zijn hier op 't forum allemaal voorbijgekomen en nog steeds beschikbaar voor wie 't gemist mocht hebben : https://www.radiotrefpunt.nl/search/?&q=RNI%201973%20Dikvoormekaarshow&type=forums_topic&quick=1&author=Ben&nodes=98&search_and_or=and&sortby=relevancy
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.