Geplaatst 47 minuten geleden47 min. Hi all! Nieuw hier! Even een account aangemaakt n.a.v. een tip van Bas van Teylingen, want ik heb jullie hulp nodig! David hier, en ik maak een maandagavondprogramma op Roulette FM, van 19-21, Maandagaaf Met Daaf. Ik ben bezig met wat nieuwe vormgeving maken voor m'n programma, en zoek daarvoor oude vormgeving/shows van de rijke historie van Roulette103 en Roulette FM, want het zou het geweldig vinden om de oude (gedateerde) koortjes en vormgeving nieuw leven in te blazen en te eren in mijn programma. Eer het oud, draai ook het nieuw, ofzo. Ik vroeg me af of iemand van jullie wat van Roulette in zijn/haar archief heeft? Anything Will do! En ik ben je eeuwig dankbaar natuurlijk!Groet!David
Geplaatst 39 minuten geleden39 min. Welkom, David. Had je hier al gekeken? : Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 22 minuten geleden22 min. Auteur 16 minuten geleden zei Ben:Welkom, David. Had je hier al gekeken? : Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Zo! Heb ik inderdaad bezocht maar was ik helemaal vergeten, dank voor de tip!
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.